Je leest nu het bericht:

HALVERWEGE CAMPAIGN

De ‘Campaign For Drawing’ is halverwege! Alleen morgen nog kun je in de Nederlandse musea terecht om ter plekke te tekenen. Een aantrekkelijke insteek van dit museumweekend. Tekenen als middel om te leren, te ontdekken, te communiceren, te creëren, mensen samen te brengen en plezier te maken. Dáár gaat het om! In museum van Bommel van Dam, Venlo staat de teller al op ruim 170 bezoekers. Samen met Rik van Iersel tekende een aantal van hen (waaronder opvallend veel jongeren) vandaag met uitsluitend houtskool. Ook morgen nog, van 11:00-17:00u. Entree en meedoen voor  €1,- ! De twee expo’s (info) krijg je er gratis bij…

Plaats een reactie