NAGENIETEN
Nagenieten op basisschool de Bolleberg in Baarlo! Hun kunstproject liep vorige week ten einde. De afsluiting was in de vorm van een drukbezochte expositie. Als bezoeker werd ik volledig overrompeld door alle aandacht die ik kreeg van de kunstenaars uit groep 8 van meneer John. Ik blogde al eerder over Juul, Wes en Leon. Zij stelden mijn collage-werk centraal in hun presentatie. En ze stelden niet teleur! Als dank beloof ik nog dìt schooljaar een workshop met jullie hele groep. Afgesproken?


