Je leest nu het bericht:

KUNST IN UITVOERING

Aan opkomst en reacties geen gebrek! Dank aan iedereen die op de openingsdag van mijn collage show aanwezig was. Jullie kwamen van heinde en verre en daar ben ik best blij mee. Speciale dank aan Martijn en VNIL! Op de show in hartje Venlo bij EetcafĂ© Bij De Buren en platenzaak Sounds hangen collages van me. Mijn nieuwste werk ontstaat ter plekke: ik bewerk live een wand van 3:66 x 2:44 m. Er zit inmiddels 16 uur werk (en zweten) op. Morgen, maandag, is de plek voor publiek gesloten maar werk ik er de hele dag verder. Foto’s volgen dan snel.

Plaats een reactie