LAAG VOOR LAAG
Ateliermiddag in bs. Onder de Wieken, Meterik. Met heel veel plezier verzorgde ik een workshop in deze voor mij heel speciale groep 6/7. De leerlingen gingen nietsvermoedend aan de slag met eenvoudig knipwerk. Maar ze kwamen er al snel achter dat ze hun aandacht moesten vestigen op al datgene wat ze ´wegknipten´. Op materiaal dat sommigen al op de grond hadden gegooid! De vraagtekens over de opdracht maakten al snel plaats voor enthousiasme, toen bleek dat ze laag voor laag, in een rare volgorde hun eigen tweeluik aan het maken waren. Super leuk om te zien gebeuren. De leerlingen verdiepten zich letterlijk in het werk dat voor hun neus ontstond. Dan zijn twee uur eigenlijk zelfs te kort. Dank aan meneer Jules en een heel fijne vakantie allemaal!!



