RODE GROEP
Jonge mensen van de ´rode groep´ van de Mutsaersstichting, Venlo schoven vanochtend aan voor een Regentag workshop. Dat was aanvankelijk nog onwennig. Maar om met z´n allen lekker buiten te zitten en je durven over te geven aan een aantal korte creatieve opdrachten is toch wel interessant. Zeker als blijkt dat het nog leuk is ook nog. Als er dan nog één voor één waanzinnig toffe resultaten beginnen te ontstaan ben je zomaar ineens twee-en-een-half uur verder. Stiekem trots zijn mocht gewoon. Volgende week doen we nog een ronde…!
