RE.MIKX VERLENGD!
Voor de liefhebbers: RE.MIKX is in de verlenging! Mijn collage show bij platenzaak Sounds / Eetcafé Bij De Buren gaat nog door tot en met zondag 18 augustus. Speciaal voor alle vakantiegangers en late beslissers. Nog steeds gratis te bezoeken tijdens openingsuren in Venlo centrum. Wekelijks vervang ik collages dus je bezoekjes blijven hopelijk de moeite waard. Mijn nieuwste werk: “We Can Can” is een wand die ik ter plekke maakte (foto)! Er liggen kaarten om gratis mee te nemen! Dank voor alle verrassende commentaren die ik al kreeg!
