EXPO AMSTERDAM #WORKSHOP
Gistermiddag vond in de expositie ´Collage/Assemblage´(C-Lab, Kunstwest, Van Eesterenmuseum Amsterdam) mijn eerste workshop ´Collage´ plaats. Met deelnemers met allerlei creatieve uitspattingen uit o.a. het onderwijs, de microbiologie (!!) en de kunstsector. Er werd meer dan drie (3) uur gewerkt, besproken, uitgeprobeerd, gebouwd en geanalyseerd! De reeks opdrachten werden als ´moeilijk maar uitdagend´ bestempeld. Het werd gewaardeerd dat iedereen uit z´n veilige nest werd gedwongen om iets nieuws van zichzelf te laten zien! De onconventionele aanpak werkte zeer aanstekelijk. Inschrijven voor mijn workshop ´Décollage – de Kunst van het weglaten´ op zat. 18 maart kan nog: rob@regentag.nl Je hoeft dan bovendien de meer dan 70 werken van 14 verschillende kunstenaars niet te missen!


