Je leest nu het bericht:

ART GENT

Eind deze week start Art Gent. Een nieuwe veelbelovende kunstbeurs in misschien wel de mooiste stad van België. Jammer genoeg (nog) zonder mijn collages. Ik ben er wèl, samen met mijn collega bestuursleden van de Vrienden van Museum van Bommel van Dam (Venlo). Samen met nog 60 vrienden van datzelfde museum genieten we op de beurs van een vip dagje uit, tijdens de eerste dag van de expo. De bus zit vol maar net op tijd vriend worden voor al die andere activiteiten kan nog via de museumsite. Alles over Art Gent vind je hier. Een verslag vind je volgende week op deze site.

Plaats een reactie