Je leest nu het bericht:

KADO!

Het is toch op z´n minst bijzonder te noemen als één van de ouders een workshop regelt als kado voor het afscheid van groep 8. Juf Nellie en haar leerlingen van bs. Het Avontuur in Buchten hadden gisterochtend die mazzel. Want het leek de mama van Rachelle een tof plan om een blijvende herinnering aan deze groep 8 achter te laten op school. Uiteraard in de vorm van een semi permanent kunstwerk. Het was drie en een half uur hard doorwerken en zweten maar uiteindelijk stonden de juf en haar groep trots te stralen in het trappenhuis. Met in handen kleurrijke bakken met daarin de portretten van de kinderen. Deze krijgen een ere-plek op school!