TIJDMACHINE #3
Eindelijk! Gisteravond was het zo ver: de tentoonstelling van kunstwerken die alle 350 leerlingen van de Titus Brandsmaschool in Blerick de afgelopen weken maakten. En allemaal namen ze hun familie mee om hun werk te komen bekijken. Dat betekende véél belangstelling voor heel veel prachtig werk gebaseerd op een tijdmachine. Uit iedere groep hielpen leerlingen mee de tentoonstelling op tijd af te krijgen. En dat lukte! Dank aan alle docenten voor hun betrokkenheid. Nog meer dank aan alle leerlingen voor hun inzet! Jullie zijn kanjers. Gefeliciteerd met deze prachtige tentoonstelling!!


