SEE! BEUK! LIKE!
Afgelopen vrijdagavond opende BURO BEUKORKEST haar deuren. Met mannen in witte pakken, muzikanten met toeters, bellen, bliepjes, neon en projectieschermen. Vrouwen met indrukwekkende stemmen, gitaren en overheerlijk vers eten (GO: Heet Brood). Maar bovenal tientallen kunstenaars met een onuitputtelijke overdaad aan moderne kunst. Bijna 400 gasten bezochten gratis deze happening. Ze maakten zelf deel uit van dit succes: de sfeer was uniek. Het bleef en blijft nog lang onrustig in Eindhoven. Want de expo is nog te zien tot 17 maart. Daarna start alweer een volgende show! BURO BEUKORKEST is iedere do. vr. en zat. geopend van 13:00-18:00uur. En op afspraak: info@regentag.nl. Alle foto’s en reacties vind je op mijn facebook pagina en op die van BURO BEUKORKEST. See! Beuk! Like!



