Je leest nu het bericht:

ONDER DE WIEKEN #2

Vanmiddag vond er opnieuw een ateliermiddag plaats in basisschool Onder De Wieken in Meterik. Op zo’n middag gaat een mix van leerlingen uit groepen 3,4 en 5 aan de slag met techniek en kunst. Met nog steenkoude vingers van het sneeuwballen gooien ging de groep aan het werk. En wat een sfeer! Opvallend veel kinderen waren voor elkáár bruikbare plaatjes aan het zoeken in de diverse tijdschriften. Wat fijn om met zo’n groep te mogen werken. Na twee uur mochten de resultaten er dan ook zijn. Drie dames durfden het zelfs aan om het werk in de gang te presenteren voor alle leerlingen. Hun collages zijn de komende tijd nog op school te zien. Hieronder een paar foto’s van vanmiddag. Een verslagje met foto’s van de workshop van vorige week vind je hier. Dank aan juffrouw Yannah en meester Jules!

Plaats een reactie