Je leest nu het bericht:

GRAFFITI 2.0 IN HEEL

Een schoolfeest in de open lucht, met oa. foodtrucks, dj´s, live muziek door leerlingen, een eigen cateringcrew en… Kunst! In amper twee dagen maakten leerlingen van groep 8 van Bs. De Sleye (Heel) een indrukwekkend street-art tweeluik op zeil! Vrijdagavond werd er nog tijdens het feest volop live aan gewerkt. Met spuitbussen, eigen gemaakte sjablonen, tape, verfstiften en afzetlint kregen de graffiti 2.0 werken hun definitieve ´look´. Ze waren nog nat toen ze aan de buitenmuur werden opgehangen. Niet veel later stond het team te blinken van trots op het podium! Dat applaus hadden ze verdiend! Deze groep laat twee flitsende kunstwerken achter op school. Dank ook aan de concierge voor alle voorbereidingen achter de schermen!