Je leest nu het bericht:

EXPO GROEP 3 ST. MARTINUSSCHOOL VENLO

Vanochtend vroeg oogden de lege gangen van het Kunstencentrum Venlo nog akelig wit. Maar toen de leerlingen uit groep 3 van de St. Martinusschool het pand verlieten was er volop leven in de brouwerij. Vorige week maakte iedere leerling een eigen kunstwerk met juf Suzanne. De werken werden prachtig mooi! Eenmaal in het Kunstencentrum werd er eerst iets gedronken. Daarna werden de werken samen met de leerlingen ingelijst en opgehangen. Ingelast klasse-burgemeester Linde had de eer de expo te mogen openen! Wil je zien wat ze gemaakt hebben? Dan moet je binnen nu en twee weken langs gaan in het Kunstencentrum!