EENMAAL IN GENT (B)
Gisteren in Gent (B): herinneringen ophalen aan een jeugdheld, -liefde, lied of lerares van lang geleden. De volwassen deelnemers snoven aan het begin van de collage-workshop aan de sfeer van lang geleden. Om deze meteen daarna op een creatieve manier vast te leggen in het nu. In beeld, met tekst en kleur. Op een associatieve manier, in onlogische volgorde met niet voor de hand liggende materialen. En met muziek op verzoek als ondersteuning. Behalve een leuke middag leverde dat mooie momenten, nieuwe inzichten, zinnige gesprekken en verse inspiratie op. En verrassende eigen werken! Zo werd Gent voor één middag reGENTag. Met dank aan taverne Norbe en alle binnen,- en buitenlupers voor de gastvrijheid! Waar anders maak je na afloop plaats voor een vrijgezellenfuif, inclusief stripper en stofzuiger. Only in Belgium!


