DE TOERMALIJN BEREIDT EXPO VOOR!
Het is wel heel erg Pop Art om te exposeren in een supermarkt! Zeker als die supermarkt en je school buren zijn. Leerlingen van groepen 7/8 van openbare Jenaplanschool De Toermalijn (Tegelen) werkten vandaag keihard samen om deze expo mogelijk te maken. De groep van meester Rik ging aan de slag met het cool pimpen van plastic bakken. Dat deden ze met vinyl en nylon stickers, die speciaal daarvoor door hun in vormen werden geknipt. De groep van juf Desirée had de taak om er heel kunstzinnige portretten in te maken. Op het eind van de dag beoordeelden beide groepen gezamenlijk de resultaten. Of het gelukt is om er heuse kunstwerken van te maken mag je zelf komen beoordelen op zat. 26 sept. as. Dan is het burendag en is de expo te zien in de Plus supermarkt op de Heide!


