PRESENTATIE

De afgelopen weken vonden er een aantal kernwaardesessies plaats met werknemers van de 17 locaties van Kinderopvang t´Nest. Dit in de inspirerende omgeving bij marketing,- en communicatiebureau Viduro, dat de opdracht kreeg de veranderingsbehoefte naar een nieuwe identiteit van ´t Nest in woord en beeld te brengen. Met Tintenkiller collega Bart (die ambachtelijke urban-stempeldrukker inderdaad) mocht ik de groepen uithoren over hun dagelijkse praktijk op de werkvloer. In korte creatieve stints werkten de leden hun opmerkingen, verlanglijstjes en sterkte-analyses uit in kunstwerken. In theater Baersdonck van stichting Dichterbij (Grubbenvorst) presenteerden alle deelnemers vandaag hun ervaringen aan elkaar en aan leden van het MT. De werken, foto´s en films, gemaakt tijdens de bijeenkomsten dienden slechts ter illustratie. Ik heb zelden zo´n vastberaden en gemotiveerde groep professionals meegemaakt die tot in detail en met niet mis te verstane voorbeelden hun werk en doelgroep vertegenwoordigen. Gefeliciteerd alvast daarmee ´t Nest!