Je leest nu het bericht:

INDRUK

Het zijn stuk voor stuk talenten. De één amper een meter hoog, de ander al al wat ‘ouder’- maar allemaal met een eigen talent. Ik heb het over de jonge inwoners van het AZC in Baexem. Regelmatig verrassen ze me met hun creativiteit. Een leuke opdracht. Ongebruikelijk materiaal. Vooruit, een tijdje aan het werk in een leuke sfeer. Maar dan in één keer op de proppen komen met een werk waar je vooraf zelf nog niet eens over gedacht hebt. Vindingrijkheid en talent. Ik was weer onder de indruk vanmiddag! En een beetje trots. Dank aan de crew van de Vrolijkheid!

Plaats een reactie